All Day

CAFE Generation Conference – Generational Love

CY and CYA unite to form CAFE Generations! This years conference will be titled Generational Love. Topics will range from the importance of healthy relationships to workshops that will lead us to a practical and closer relationship with God our Father. Dates for this event will be March 24-25. Friday will be a chance for parents and their youth to connect and Saturday will be just for our youth as we dive in to Gods word and how it applies to our relationships. Registration opens Today!

¡CY y CYA se unen para formar CAFE Generaciones! La conferencia de este año se titulará Amor generacional. Los temas irán desde la importancia de las relaciones sanas hasta talleres que nos llevarán a una relación práctica y más cercana con Dios nuestro Padre. Las fechas para este evento serán el 24 y 25 de marzo. El viernes será una oportunidad para que los padres y sus jóvenes se conecten y el sábado será solo para nuestros jóvenes mientras nos sumergimos en la palabra de Dios y cómo se aplica a nuestras relaciones. ¡La inscripción se abre hoy!

Dates:
Friday, March 24 7.00 pm to 9.30 pm